CloudCTI legt de verbinding tussen het Xelion telefoonsysteem en Sage CRM. De beller wordt herkend en de bijbehorende gegevens worden automatisch opgehaald uit Sage CRM. Ook kan je automatisch gesprekken opzetten met elk telefoonnummer in Sage CRM.
Zo kan je efficiënter, professioneler en met meer plezier telefoongesprekken afhandelen.
- Zelf bepalen welke gegevens worden getoond in een kleine pop up die niet stoort bij het werk
- Automatisch doorklikken naar een klantkaart naar keuze uit Sage CRM (screen pop)
- Verschillende acties automatiseren zoals terugbelbericht maken, verschillende schermen in Sage CRM openen en een email versturen
- Elk telefoonnummer met een muisklik te bellen, ook uit alle andere applicaties
Sage CRM KOPPELEN MET XELION
- Volledig cloud gebaseerd, geen server software nodig en super eenvoudig te installeren dankzij CTIWizard®
- Ondersteunt Windows en MacOS
- Functionaliteit en configuratie ook in een browser
- Slechts 1x installeren voor het hele bedrijf
- Werk je met verschillende CRM of ERP applicaties? Dat kan!
- Gratis proberen tot het eind van de volgende maand voor onbeperkt aantal gebruikers