Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Salesforce

#

Terug naar de marketplace

CloudCTI legt de verbinding tussen het Xelion telefoonsysteem en Salesforce (Classic en Lightning). Zo kan je efficiënter, professioneler en met meer plezier telefoongesprekken afhandelen en dankzij de extra functionaliteit ontstaat waardevol inzicht in (sales-) processen.

Deze integratie is volledig embedded in Salesforce, werkt zonder middleware volledig uit de cloud en is heel eenvoudig te implementeren.

  • Herkenning van de beller en weergave van de naam
  • Screen pop functie (te configureren: same window/new tab, automatic/manual, contact details/custom URL, nieuw contact of multiple recognition, etc.)
  • Automatisch gesprekgegevens opslaan in de Salesforce activiteiten historie van de beller
  • Label of code kan worden toegevoegd aan het gesprek (bijv. sale gerealiseerd, voicemail achtergelaten, etc.) en wordt opgenomen in de Call Center Reports zodat beschikbaar voor diverse statistieken over gesprekken van medewerkers en afdelingen.
  • Gespreksnotities: geschreven notities toevoegen aan het gesprek
  • Uitbellen: vanuit de telefoonvelden van een contact, lead, activiteit of account zijn automatisch gesprekken op te zetten

(NB: Salesforce ondersteunt geen click-to-dial vanuit de Opportunity area)

Kosten

Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier

Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 8,-

Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.

Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.

Bestelformulier