Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Zoho CRM

#

Terug naar de marketplace

De Xelion telefonie koppeling voor Zoho zorgt voor een koppeling van de Xelion telefooncentrale aan Zoho CRM (of Zoho Recruit). Inkomende gesprekken worden direct gekoppeld aan de relatiekaart welke op verzoek wordt getoond. Alle klantgegevens direct bij de hand. Daarnaast kunt je direct bellen vanuit Zoho, ieder telefoonnummer wordt een link. Alle gesprekken worden geregistreerd waarbij gebruikers ook direct hun bel notities kunnen maken. Hiermee wordt ieder telefonisch klantcontact vastgelegd en meegenomen in de statistiek.

ZOHO CRM KOPPELEN MET XELION

  • Inkomende gesprekken worden direct herkend door Zoho. Op verzoek kan direct de klantenkaart en gerelateerde informatie geopend en ingezien worden.
  • Alle telefoonnummers (van uitgaande gesprekken) worden in Zoho worden een actieve link. Hiermee kan direct worden gebeld. Ook hier wordt direct een logging gemaakt waarbij telefoonnotities kunnen worden vastgelegd.
  • Gesprekken kunnen worden gepland. Op het moment van de afspraak worden deze direct getoond in het scherm en kan met één klik het gesprek worden opgezet.
  • Aan bel activiteiten kunnen workflows worden gekoppeld. Deze kunnen nieuwe belafspraken genereren, taken toewijzen, e mail doen uitsturen, velden doen wijzigen of maatwerk acties uitvoeren.
  • Alle in-en uitgaande gesprekken worden vastgelegd als een bel-activiteit. Van deze data kunnen rapportages worden gemaakt, ook in grafiekvorm welke als dashboards kunnen worden getoond.
  • Wanneer gesprekken zijn opgenomen of er is in een gemiste oproep een voicemail ingesproken kunnen deze direct in Zoho CRM (Zoho Recruit) worden afgeluisterd.

Kosten

Eenmalige setup kosten
Installatie van de Zoho Xelion koppeling is eenvoudig en vindt plaats via de marketplace van Zoho Phonebridge, in uw Zoho CRM, Zoho Desk of Zoho Recruit pakket. Ondersteuning door GeeFirm bij de installatie is niet noodzakelijk of vereist.

Alleen daartoe gemachtigde functioneel beheerders en administrators kunnen de koppeling tot stand brengen. Gebruikers maken hierna hun eigen koppeling.

Wilt u de koppeling met Xelion door GeeFirm laten begeleiden of heeft u vragen? GeeFirm geeft one-off support indien gewenst voor € 50,00 per support-call.
Wij kunnen uw schermen overnemen om vragen te beantwoorden of ondersteuning te leveren door realisatie van de koppeling.

Maandelijkse kosten per gebruiker
Gebruikers:
- tot 50 gebruikers: €3,00 per gebruiker per maand
 - van 50 tot 100 gebruikers: €2,50 per gebruiker per maand
 - van 100 tot 200 gebruikers: €2,25 per gebruiker per maand
- meer dan 200 gebruikers: €2,00 per gebruiker per maand
Maandelijkse abonnementen op de Xelion - Zoho Telefonie Integratie zijn daarnaast gebaseerd op een standaard basistarief van 30 Euro per organisatie (tenant) per maand

Bestelformulier