CloudCTI legt de verbinding tussen het Xelion telefoonsysteem en Zoho. Zo kan je efficiënter, professioneler en met meer plezier telefoongesprekken afhandelen en dankzij de extra functionaliteit ontstaat waardevol inzicht in (sales-) processen.
Deze integratie is volledig embedded in Zoho, werkt zonder middleware volledig uit de cloud en is heel eenvoudig te implementeren.
- Herkenning van de beller bij inkomend verkeer
- Automatisch openen van de info tab (huidig of nieuw) van de beller (screen pop functie)
- Automatisch gesprekgegevens opslaan in de Zoho activiteiten historie van de beller
- Gespreksnotities: geschreven notities toevoegen aan het gesprek
- Uitbellen: vanuit elk telefoonveld automatisch gesprekken op te zetten
Kosten
Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier
Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 8,-
Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.
Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.