Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Paul Jongejan (Xelion) en Maikel Broecks (Stupers) vertellen je graag meer over de mogelijkheden van Xelion 8 in ITchannelPRO.

In het interview met René Frederick van ITchannelPRO vertellen Maikel en Paul dat zij regelmatig de vraag krijgen of er ook gebeld kan worden met Teams. De visie die zij hierover hebben, de kansen voor resellers en de beheertaken voor klanten.

We zien dat steeds meer medewerkers niet alleen meer op kantoor werken, maar vanaf allerlei locaties. Dit biedt kansen voor het kanaal. Communicatie moet veilig, beschikbaar en betrouwbaar zijn, zegt Maikel.  Het in september gelanceerde platform Xelion 8 is in een vroeg stadium door Stupers omarmt. Mede omdat het via API’s kan samenwerken met kantoorautomatisering en andere bedrijfstools. Teams-integratie zit er standaard in, evenals diensten als presence. 

Bellen vanuit Teams kan vanuit Xelion op twee manieren. Vanuit de Teams store is de add-in met Xelion beschikbaar en zetten klanten Teams-gesprekken op die worden afgehandeld door het Xelion-platform. Of klanten bellen vanuit Teams met de API Xelion Connector zodat Xelion op de achtergrond draait en klanten volledig in Teams werken.

Sinds kort is de versie van Parkmanager voor resellers beschikbaar. Met deze versie kun je als reseller vanuit de beheeromgeving alle infrastructuur, apparatuur en gebruikers van klanten inrichten en beheren. Met Parkmanager bieden we partners meer gemak en keuzevrijheid, vindt Paul.

Benieuwd naar de uitgebreide mogelijkheden van Xelion 8? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan bij jouw Partner Manager of via ons telefoonnummer. Meer weten? Neem gerust contact op.

Lees hier het volledige artikel uit ITchannelPRO.

Call center business