Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Xelion is live! Wij vieren de lancering van onze nieuwe website. Een mijlpaal waar we lang naar hebben uitgekeken! Bekijk hieronder de nieuwste features en ontwikkelingen die we hebben meegenomen op www.xelion.com/nl.

Nieuwe Whitepapers

  • In de zorg: Het bouwen en leveren van telefonie, communicatie en bereikbaarheid in de zorg zit diep in de genen van Xelion.
  • Zonder vaste werkplek: Als één van de eerste telefonieplatforms in Nederland bood Xelion een volledige vast-mobiele integratie aan. Zeker in de Coronatijd waarin iedereen steeds meer thuis ging werken werd de smartphone hét belangrijkste apparaat als het gaat om bereikbaarheid.
  • Met veel klantcontact: Excellent klantcontact vanuit MKB-perspectief. Het mooie van Xelion is dat het vanuit de kern als onafhankelijke communicatiesoftware is opgebouwd. Het opereren van een contactcenter behoort tot de core-competenties van dit platform.
  • Met een CRM systeem: De grote voordelen van integratie met CRM en andere applicaties met telefonie en VoIP. Xelion was in Nederland één van de eerste telecom-softwarepakketten die volledig los van een operator en breedband werd aangeboden.

Nieuwe klantcases
Met maar liefst 13 nieuwe klantverhalen op onze website kun je nu jezelf inlezen in de praktijkvoorbeelden van Xelion. Deze klantverhalen zijn onderverdeeld in de onderwerpen van de 4 verschillende whitepapers.

Vernieuwde Marketplace

  • Slimme zoekbalk: Met deze zoekbalk ben je in 2 seconden bij de koppeling die jij zoekt! Staat de koppeling die je zoekt er niet bij? Niet getreurd. Hier is een suggestieformulier voor opgesteld zodat je jouw voorkeur hierin kan aangeven.
  • Bestelformulier: Het is nu mogelijk om de koppeling naar keuze toe te voegen aan je bestelformulier. Hierdoor heb jij met 1 druk op de knop een bestelling gedaan van de koppeling en hoef je niet door te klikken naar externe websites. Xelion maakt deze bestelling voor je op en stuurt dit door naar het juiste adres.
  • Groter aanbod: In onze nieuwe Marketplace is daarnaast het aantal integraties fors toegenomen!

Communicatie in een drieluik:

  • Nieuwe webchat: Niet iedere website bezoeker heeft zin in telefonisch contact. In dat geval is webchat een uitkomst. Je kunt anoniem en direct een conversatie starten met een organisatie. Met de Xelion API kun je zelf een webchat client maken, maar vanaf nu is er ook een standaard app voor je website beschikbaar. Secure en in slechts enkele muisklikken te activeren.
  • WhatsApp: In de afgelopen maanden is bewezen dat naast webchat en Call me Back de integratie met WhatsApp een sterke toevoeging is in goed klantcontact. Wij gebruiken de integratie nu een aantal maanden bij Xelion. We zien we dat veel eindgebruikers vragen stellen over de mogelijkheden van ons product. Via WhatsApp kunnen we die vragen makkelijk en beter beantwoorden dan voorheen.
  • Call me Now: Door middel van ‘call me back’ kan een website-bezoeker makkelijk in contact komen met een medewerker van een bedrijf. Dat kan direct of op een gepland tijdstip. Geen wachtrij of nummers bellen, maar automatisch een gesprek opzetten. Xelion zorgt er voor dat gegevens van de prospect direct in het telefoonboek komen zodat bij latere contactmomenten alle communicatie netjes op één plek is terug te vinden in Xelion.

Mijn Xelion – kennisbank eindgebruikers

Een gesprek doorverbinden, een functionele aansluiting in de nachtstand plaatsen of juist informatie ophalen uit de presentielijst. Hoe doe je dat nu precies? We hebben jullie vragen gehoord en we hebben geluisterd naar onze eindgebruikers én partners. Een lang verzochte wens van velen gaan we doen uitkomen! De afgelopen periode heeft Xelion haar eigen directe kanaal voor eindgebruikers “Mijn Xelion” ontwikkelt én eenvoudig bereikbaar gemaakt. Zó ondersteun je thuiswerkers nog beter! Als partner wil je jouw eindgebruikers natuurlijk zo goed en gemakkelijk mogelijk van informatie voorzien over hoe Xelion precies werkt. Daarom is Mijn Xelion ook opgezet met eenvoudige stappenplannen over het instellen van Xelion, maar ook worden veel voorkomende vragen én problemen aangekaart. Wil de klant naast tekstuele uitleg nog extra hulp? Dan kan er bij veel onderdelen gekozen worden om een instructievideo te bekijken. We zijn erg benieuwd naar jouw en je klant zijn ervaring. En mis je nog een pagina of onderwerp? Laat dit direct weten aan onze service- en supportmanager zodat wij Mijn Xelion nog beter kunnen maken.