Slim, efficient en innovactief
Klantcontactcentrum
Klanten worden steeds kritischer en verwachten dat zij snel en goed worden geholpen bij een klant contact centrum. Grote of kleine organisatie: een goede bereikbaarheid voor relaties is van cruciaal belang.
Xelion is niet alleen een volwaardige VoIP-centrale maar beschikt ook over zeer uitgebreide mogelijkheden voor het klant contact centrum. Dat is een aantal krachtige functionaliteiten die binnen het Xelion-pakket vallen zonder dat daarvoor extra betaald moet worden. Hiermee maakt Xelion een professioneel klantcontactcenter ook voor de wat minder grote bedrijven bereikbaar!

De mogelijkheden met Xelion
voor klantcontactcentra
Klanten worden steeds kritischer en verwachten dat zij snel en goed worden geholpen bij een klant contact centrum. Grote of kleine organisatie: een goede bereikbaarheid voor relaties is van cruciaal belang.

ICT & EFFICIENCY
In de kern van een optimaal proces staat de zorg voor een goede inrichting van de organisatieprocessen. Wanneer de medewerkers op de hoogte zijn van alle relevante klantinformatie voordat het contact met de klant plaatsvindt, duren gesprekken zo’n dertig procent korter. Dit kan door een cloudcontact center oplossing te koppelen aan de CRM- en ERP-systemen en de (online) kennisbank. Zo kunnen agents zich beter focussen op de klant waardoor klantvragen sneller en beter beantwoord worden.

KOPPELING CRM TELEFONIECENTRALE
Integratie met mobiele app en andere applicaties via krachtige klantcontactfuncties. Dat kan primair door data uit het CRM-systeem te koppelen met het systemen, zoals ERP-software (Enterprise Resource Planning) voor de werkprocessen in de organisatie.

MULTICHANNEL & OMNICHANNEL
Goed klantcontact bestaat uit een pallet aan mogelijkheden en een mix van deze middelen als Telefoon, Website, Chat en Video. Veel bedrijven willen iedereen naar online-tools sturen en frusteren daarom ‘livecontact’ bewust door de nummers van het callcentra te verstoppen op de website. Een belangrijke uitdaging van multichannel klantcontact is dus om communicatiemiddelen goed op elkaar af te stemmen en duidelijk keuzes te maken.

BEELDCOMMUNICATIE
Geschikt voor beeldcommunicatie en zorg op afstand.

KOSTENBESPARING
Complete telefonieoplossing tegen een lage eenmalige investering, geen extra kosten.

ALLES OP 1 TOESTEL
Alle zorgalarmen en andere vormen van zorgcommunicatie op één toestel.
Demo aanvragen
Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.
Overzichtelijke software voor elk klant contact centrum
Xelion: één systeem
Xelion is hét product waarmee alle aspecten van intra- en extramurale zorgcommunicatie (zoals thuiszorgoproep, nachtzorg, patiënt-alarmering of camerabewaking) via één centraal systeem wordt afgehandeld. Spraak, alarmering en beeld geïntegreerd in één systeem!
Wallboard
Een overzichtelijk wallboard geeft een real time overzicht van het aantal gesprekken, opnametijd, gemiste gesprekken of beschikbare agents.
COMPLETE FUNCTIONALITEIT VOOR CONTACT CENTER
Opnemen gesprekken, uitgebreide call-routering, meeluisteren, geavanceerde rapporten en tientallen andere functies zonder extra kosten beschikbaar.
AGENTEN BIJSCHAKELEN VANUIT ELKE LOCATIE
Medewerkers worden moeiteloos onderdeel van het klantencontactcentrum: eenvoudig personen toevoegen in een groep zonder extra licenties aan te hoeven schaffen.
Jan Rozendaal, Directeur Looyint
Beter klantcontact
”In Xelion 8 zijn een groot aantal rapporten beschikbaar die exact inzicht geven in het aantal inkomende gesprekken en de manier waarop die beantwoord worden. In de wallboard wordt nu ook real time de bereikbaarheid gerapporteerd waarmee je ieder moment inzicht hebt in de prestaties van het contact center. Ik heb Xelion bij verschillende organisaties ingezet als gebruikersvriendelijke en effectieve contactcenter applicatie.”
CALLCENTERSOFTWARE DIE HET KLANTCONTACT OPTIMALISEERT
Xelion biedt naast een uitgebreide telefoniecentrale de functionaliteiten die nodig zijn om aan de specifieke wensen en eisen van een callcenter te voldoen. Elk bedrijf met klantcontact kan makkelijk en gratis de callcenterfunctionaliteiten gebruiken.
Zo kunnen agents flexibel inloggen vanaf alle mogelijke locaties, gesprekken opgenomen worden en leidinggevenden eenvoudig meeluisteren met gesprekken voor kwaliteitsverbeteringen. Overzichtelijke wallboards voor inkomend en uitgaand verkeer en uitgebreide rapportagemogelijkheden maken Xelion tot contactcentersoftware die zowel bij kleine inhouse callcenters als grote gespecialiseerde partijen breed omarmd wordt.
THUIS. KANTOOR. ONDERWEG.
Ondernemers die mee veranderen schakelen nu over naar hun mobiel als hét zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de app-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion-app is het onder andere meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen.
Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP telefonie van Xelion. We werken met ICT partners bij jou in de buurt die voor een advies of demo graag contact met je opnemen!
Demo aanvragen
Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.