Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Werken bij een innoverend bedrijf

een team vol experts

Xelion, gevestigd in Delft, heeft ruim 40 medewerkers. Met vestigingen in de UK en Duitsland, maken wij communicatie apps waarmee MKB-bedrijven in heel Europa slimmer werken en beter met hun klanten in contact blijven. Ons belangrijkste product is Xelion 8: een cloud-telefonie oplossing die qua functionaliteit en gebruikersgemak toonaangevend is in de markt. En daarom groeien we, zowel in Nederland als daarbuiten.

Openstaande vacatures

Technical writer

Technical writer

Xelion levert een softwarematig communicatieplatform waarin telefonie, chat, videoconferencing, sms en andere communicatiemiddelen in één product worden verenigd. Dat product wordt in Delft ontwikkeld en behoort in Europa inmiddels tot een veelgebruikt product. Onze...

Lees meer
Software Engineer

Software Engineer

De ontwikkeling van onze producten gaat altijd door en daarom zoeken wij ter uitbreiding van ons Research & Development (R&D) team eenSoftware EngineerWat houdt dit in?Als Software Engineer ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de Xelion...

Lees meer
Technisch Support Engineer (1e lijns)

Technisch Support Engineer (1e lijns)

Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor Voice over Internet Protocol (VoIP) telefonie van Xelion! Wij maken zelf deze software.Steeds meer partners werken met onze software en om deze partners de juiste...

Lees meer
Technisch Support Engineer (2e lijns)

Technisch Support Engineer (2e lijns)

Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP telefonie van Xelion! Wij maken zelf deze software en verkopen deze middels onze partners aan eindklanten. Het aantal eindklanten groeit! Onze partners zijn het 1e...

Lees meer

Bij xelion kan je groeien

”’Het Xelion platform is nog nooit zo relevant geweest. In deze gekke tijd is bereikbaarheid nog crucialer dan voorheen en ook dit is merkbaar binnen support. We passen ons aan naar de vraag in de markt. Zo ligt op dit moment een focus om naast het informeren van de resellers, ook de eindgebruiker te voorzien van relevante informatie. Daarnaast bereiden we ons ook voor op de nieuwe release van Xelion. Een spannende tijd, waarbij ik hoop dat als positieve bijkomstigheid de waarde wordt ingezien van meer remote werken.”.”

Karlijn Theeuwen – Manager Servicedesk

Wie weet zijn wij binnenkort jouw collega’s 😉

techies to xelion netherlands
terugblik dutch it awards xelion
xelion reflects on succesfull mwc