Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Werken bij een innoverend bedrijf

een team vol experts

Xelion, gevestigd in Delft, heeft ruim 40 medewerkers. Met vestigingen in de UK en Duitsland, maken wij communicatie apps waarmee MKB-bedrijven in heel Europa slimmer werken en beter met hun klanten in contact blijven. Ons belangrijkste product is Xelion 8: een cloud-telefonie oplossing die qua functionaliteit en gebruikersgemak toonaangevend is in de markt. En daarom groeien we, zowel in Nederland als daarbuiten.

Openstaande vacatures

Partnermanager

Partnermanager

Partnermanager Ben je een gedreven partnermanager met ervaring in channel sales, en wil je werken met collega’s met drive en ambitie? Zijn daarnaast plezier, erkenning en loyaliteit belangrijk voor jou? Lees dan snel verder.Xelion is namelijk op zoek naar een...

Lees meer
Front End Developer

Front End Developer

Xelion is gevestigd in Delft en ontwikkelt cloud telefonie diensten. Ons product wordt grootschalig in Nederland en Europa gebruikt. Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een Front End developer met passie voor UI. Je komt te werken in een klein team als...

Lees meer
Stagiair IT/Telecom

Stagiair IT/Telecom

Xelion is in de wereld van VoIP telefonie dé hosted telefonieoplossing uit de cloud. Met Xelion hebben bedrijven hun bedrijfscommunicatie optimaal op orde, zowel met de vaste telefoon, PC, laptop als met de smartphone.Voor onze Support afdeling zijn wij op zoek naar...

Lees meer
Vacature ‘Technisch Support Engineer – 40 uur’

Vacature ‘Technisch Support Engineer – 40 uur’

Technisch Support Engineer Heb jij eerder gewerkt binnen de ICT en affiniteit met VOIP en Telecom? Vind je het daarnaast leuk om te werken aan alle facetten van informatievoorziening zowel intern als extern. Ben jij tenslotte dé persoon die energie krijgt van het...

Lees meer

Bij xelion kan je groeien

”’Het Xelion platform is nog nooit zo relevant geweest. In deze gekke tijd is bereikbaarheid nog crucialer dan voorheen en ook dit is merkbaar binnen support. We passen ons aan naar de vraag in de markt. Zo ligt op dit moment een focus om naast het informeren van de resellers, ook de eindgebruiker te voorzien van relevante informatie. Daarnaast bereiden we ons ook voor op de nieuwe release van Xelion. Een spannende tijd, waarbij ik hoop dat als positieve bijkomstigheid de waarde wordt ingezien van meer remote werken.”.”

Karlijn Theeuwen – Manager Servicedesk

Wie weet zijn wij binnenkort jouw collega’s 😉

techies to xelion netherlands
terugblik dutch it awards xelion
xelion reflects on succesfull mwc

Chat

Uw gegevens worden over een beveiligde SSL-verbinding verstuurd.