Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Technisch Support Engineer (1e lijns)

#

Terug naar de werken bij pagina

Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor Voice over Internet Protocol (VoIP) telefonie van Xelion! Wij maken zelf deze software.

Steeds meer partners werken met onze software en om deze partners de juiste ondersteuning te bieden zijn wij ter uitbreiding van ons support team op zoek naar een

Technisch Support Engineer (1e lijns)

 Wat houdt dit in?
Als 1e lijns Technisch Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt van onze partners. Jij weet hoe je onze partners op een vriendelijke en adequate manier te woord kan staan bij vragen. Met jouw dienstverlenende houding ga jij voor de beste oplossing.

Je komt te werken in het support team, die momenteel bestaat uit 3 medewerkers en aangestuurd wordt door de Manager Support.

Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Onze partners helpen met vragen over onze softwareapplicatie die telefonisch binnen komen of via een ticket gemeld worden;
  • Het zelf oplossen van de eerste lijns vragen, je zorgt voor verduidelijking van de problemen. Bij ingewikkelde problemen zorg jij dat deze bij de juiste (2e lijns) collega terechtkomen.

Wie zijn wij?
Bij Xelion maken wij software ten behoeve van de communicatie van voornamelijk MKB-bedrijven. De core van ons product is VOIP telefonie waarin Xelion vindt dat je altijd en overal moet kunnen werken op ieder device. De band met onze partners is hecht en jij kunt met jouw werk écht het verschil maken.

Wij zijn gevestigd in Delft en werken met ruim 40 medewerkers. Wij kennen een informele werksfeer tussen de verschillende afdelingen.

Wat vragen we van jou?
Met jouw klantgerichte houding en enthousiasme ben jij pas tevreden als onze partner dat is. Verder vinden we het volgende belangrijk:

  • Je hebt een grote interesse om bezig te zijn met IT/software;
  • Technische kennis is geen vereiste, wij vinden jouw motivatie belangrijker;
  • Je bent gemotiveerd en haalt plezier uit het helpen van mensen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal en basis van de Engelse taal, je deinst er niet voor terug om een partner in het Engels te woord te staan.

Wat bieden wij?

  • Een baan voor 32-40 uur;
  • Een salaris tussen de € 2.000,– en € 3.500,– (obv fulltime dienstverband);
  • Een moderne uitdagende IT werkomgeving waarbij je kan werken met de nieuwste technologieen;
  • Een informele werksfeer met korte lijnen naar collega’s binnen de afdelingen Research & Development, Finance, HR, Sales en Marketing;
  • Een open cultuur waarin we eerlijk zijn en medewerkers serieus betrekken in wat we doen;
  • Een prettig kantoor, gelegen aan de A13 in Delft;
  • Beschikking tot de nodige tools om je werk goed uit te kunnen voeren;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en veel vrijheid;
  • Een leuke technische uitdaging waarbij je medeverantwoordelijk bent voor onze klanttevredenheid en groei in de markt;
  • Ontwikkelmogelijkheden waaronder training, seminars en interne discussies om te zorgen dat je de nieuwste ontwikkelingen niet mist;
  • Mogelijkheid om hybride te werken;
  • Elke dag staat er op kantoor vers fruit voor je klaar en onze gastvrouw zorgt voor een heerlijke lunch (tegen een kleine vergoeding)!

Interesse?

Leuk! Wij ontvangen graag jouw CV via hrm@xelion.nl.

Wil je eerst meer informatie over de inhoud van de functie dan kan je contact opnemen met Karlijn Theeuwen, Manager Support via 015-2511411

 

Misschien is deze vacature ook interessant: