Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Vacature ‘Technisch Support Engineer – 40 uur’

#

Terug naar de werken bij pagina

Technisch Support Engineer – 40 uur

Heb jij eerder gewerkt binnen de ICT en affiniteit met VoIP en Telecom? Vind je het daarnaast leuk om te werken aan alle facetten van informatievoorziening zowel intern als extern. Ben jij tenslotte dé klantvriendelijke persoon die alles doet voor een tevreden klant? Lees dan snel verder!

Bij Xelion maken wij software ten behoeve van de communicatie van voornamelijk MKB-bedrijven. De core van ons product is VOIP telefonie waarin Xelion vindt dat je altijd en overal moet kunnen werken op ieder device.

Jij gaat helpen bij het oplossen van problemen welke onze partners telefonisch en per ticket melden. Dit is reactief, maar je kunt zelf je functie zo breed maken als je zelf wilt door ook proactief te zoeken naar verbeteringen. We zijn dan ook op zoek naar iemand die alles doet voor een tevreden klant en zich vastbijt in het vinden van een oplossing.

Wie ben jij?

  • Minimaal 1 jaar werkervaring op het gebied van software in een vergelijkbare functie als technisch supportmedewerker
  • Ervaring met Xelion of VoIP is een pré
  • Teamplayer
  • Service- en oplossingsgericht
  • Klantgericht, stressbestendig, flexibel. Jij denkt in oplossingen, niet in problemen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Woonachtig op redelijke reisafstand van ons kantoor in Delft

Wat bieden wij?
Wij vinden het belangrijk dat jij je werk goed kunt doen en zorgen er dan ook voor dat je over alle nodige tools beschikt. Je werkt in een moderne uitdagende IT-omgeving waarbij je kan werken met de nieuwste technologieën. Jouw directe collega’s vinden het vooral erg leuk dat ze dicht aan het stuur zitten van het uiteindelijke product. Wat bieden wij nog meer?

  • Een informele werksfeer met korte lijnen naar collega’s binnen R&D, verkoop en marketing
  • Een open cultuur waarin we eerlijk zijn en medewerkers serieus betrekken in wat we doen
  • Ontwikkelmogelijkheden waaronder training, seminars en interne discussies om te zorgen dat je de nieuwste ontwikkelingen niet mist
  • Een salaris dat past bij de hoge eisen die we aan onze medewerkers stellen
  • We kijken graag samen naar de wensen van de medewerker op het gebied van manier van werken en/of thuiswerken

Solliciteren doe je eenvoudig door het versturen van je CV en motivatie naar [email protected]

Mocht je vragen hebben over de sollicitatie procedure dan kun je contact opnemen met Fleur de Groot (HR) via 015 – 2511 411. Heb je inhoudelijke vragen over de vacature dan kun je contact opnemen met Karlijn Theeuwen (Manager Support), via 015 – 7630 760.

 

 

 

Misschien is deze vacature ook interessant:

Bel me nu
Bel me later

Chat

Uw gegevens worden over een beveiligde SSL-verbinding verstuurd.