Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

VoIP
Telefooncentrale

Klanten worden steeds kritischer en het verschil zit in de kleine dingen. Snel en goed aan de telefoon geholpen worden bijvoorbeeld, kan de klanttevredenheid waarborgen. Het maakt niet uit of je organisatie groot of klein is, een goede bereikbaarheid is cruciaal om de relatie in stand te houden.

Ik wil graag een demo

Benieuwd hoe deze VoIP centrale de klantervaring kan verbeteren? Vraag een live demonstratie aan en ervaar zelf welke voordelen Xelion oplevert.

Xelion biedt naast een uitgebreide VoIP telefooncentrale, de functionaliteiten die nodig zijn om aan de specifieke wensen en eisen van een callcenter te voldoen. Elk bedrijf met een klant contact centrum kan makkelijk de VoIP telefoniecentrale binnen het standaardpakket van Xelion uitbreiden met deze callcenterfunctionaliteiten.

Feitelijk zou ieder bedrijf de telefooncentrale moeten inrichten als een waar callcenter. Op die manier kunnen klanten sneller en kwalitatief beter te woord worden gestaan. Maar ook andere functionaliteiten zorgen ervoor dat klanten niet onnodig lang wachten en maken het minder vervelend.

De mobile app van Xelion Als onderdeel van VoIP telefooncentrale

Dankzij de mogelijkheden van met de smartphone bellen met het vaste nummer en de integratie van softwarepakketten, is er perfecte informatiedeling mogelijk. Dit biedt kansen voor de flexibele manier van werken. Zo is de tijd waarin alleen op kantoor gewerkt wordt, met een vaste pc en een bureautelefoon verleden tijd. Het is zeer efficiënt als altijd alle informatie voorhanden is. De werkplek wordt hiermee met recht een mobiele en digitale werkplek.

Een greep uit de functionaliteiten binnen Xelion die dit mogelijk maken:

N
Vast nummer op ieder device

Dankzij de Xelion app kun je op de vaste telefoon, pc, laptop en smartphone bereikbaar zijn. Op kantoor, onderweg of thuis, het maakt niet uit. ’s Avonds klaar met werken? Zet de app eenvoudig op niet storen en de scheiding tussen privé en zakelijk kan eenvoudig worden gewaarborgd.

N
Vast nummer op ieder device

Het adresboek van Xelion is beschikbaar voor alle medewerkers (tenzij anders aangegeven) en op ieder device up-to-date. Dankzij de koppeling met CRM pakketten, zijn zelfs de veranderingen die in het CRM pakket worden doorgevoerd direct waar dan ook beschikbaar.

N
Vast nummer op ieder device

Of deze digitale werkplek nu daadwerkelijk voordelen met zich mee brengt? De VoIP centrale van Xelion bevat uitgebreide en overzichtelijke rapportages waarin dit kan worden geanalyseerd. Hiermee is ook direct zicht op waar mogelijk bijgestuurd kan worden wat betreft capaciteit.

 

Handige functies met de nieuwe integratie

Onze klanten

Benieuwd naar hoe klanten Xelion ervaren? Lees meer over waarom deze bedrijven hebben gekozen voor de flexibiliteit en de mogelijkheden van de VoIP telefooncentrale van Xelion.

API mogelijkheden

Application Programming Interface maakt het mogelijk om met andere softwarepakketten contact te maken met Xelion. Hierdoor is er uitstekende integratie mogelijk. Alle informatie wordt binnen de systemen uitgewisseld. Altijd alle informatie voorhanden die vereist is, en ook niet meer dan dat.

DEMO AANVRAGEN

Je wilt eenvoudig en met besparing van kosten bellen? Vraag vandaag nog een demonstratie van VoIP telefonie aan. Laat je overtuigen en zie met eigen ogen hoe medewerkers efficienter gaan werken en de bereikbaarheid van de organisatie met sprongen omhoog gaat.