VoIP
Telefooncentrale
Klanten worden steeds kritischer en het verschil zit in de kleine dingen. Snel en goed aan de telefoon geholpen worden bijvoorbeeld, kan de klanttevredenheid waarborgen. Het maakt niet uit of je organisatie groot of klein is, een goede bereikbaarheid is cruciaal om de relatie in stand te houden.
Ik wil graag een demo
Benieuwd hoe deze VoIP centrale de klantervaring kan verbeteren? Vraag een live demonstratie aan en ervaar zelf welke voordelen Xelion oplevert.
Feitelijk zou ieder bedrijf de telefooncentrale moeten inrichten als een waar callcenter. Op die manier kunnen klanten sneller en kwalitatief beter te woord worden gestaan. Maar ook andere functionaliteiten zorgen ervoor dat klanten niet onnodig lang wachten en maken het minder vervelend.
Altijd en overal bereikbaar met de VoIP centrale van Xelion
Microsoft Teams is voor veel bedrijven het platform voor collaboratie. Teams werkt op zowel de Office365 werkplek, tablet als smartphone. Door alle communicatie via één platform te laten verlopen kunnen mensen op elke locatie samenwerken vanuit één omgeving. Microsoft Teams heeft beperkte PBX functies.
Door de Xelion centrale te gebruiken hoeven bedrijven niet in te leveren op telefonie functionaliteit en ze kunnen het bestaande nummerplan met verkort kiezen blijven gebruiken. Losse VoIP toestellen zijn niet meer nodig. Indien de Microsoft Teams client van een gebruiker niet beschikbaar is, kan een binnenkomende oproep door Xelion naar een achterwacht worden doorgeschakeld en daarmee wordt bereikbaarheid gegarandeerd.
Meer weten over Xelion en Microsoft Teams? Lees meer.
VoIP centrale
Wordt onderdeel van IT
Er was een tijd dat het regelen van de telefoniecentrale een bijzaak was, een taak die iemand er naast deed. Die tijd is voorbij. Door de opkomst van de VoIP telefooncentrale, is het organiseren van de telefonie onderdeel geworden van de IT-afdeling. Hierdoor is de volgende stap gezet in de strategie van Organised Communication (OC).



De mobile app van Xelion Als onderdeel van VoIP telefooncentrale
Dankzij de mogelijkheden van met de smartphone bellen met het vaste nummer en de integratie van softwarepakketten, is er perfecte informatiedeling mogelijk. Dit biedt kansen voor de flexibele manier van werken. Zo is de tijd waarin alleen op kantoor gewerkt wordt, met een vaste pc en een bureautelefoon verleden tijd. Het is zeer efficiënt als altijd alle informatie voorhanden is. De werkplek wordt hiermee met recht een mobiele en digitale werkplek.
Een greep uit de functionaliteiten binnen Xelion die dit mogelijk maken:
Vast nummer op ieder device
Dankzij de Xelion app kun je op de vaste telefoon, pc, laptop en smartphone bereikbaar zijn. Op kantoor, onderweg of thuis, het maakt niet uit. ’s Avonds klaar met werken? Zet de app eenvoudig op niet storen en de scheiding tussen privé en zakelijk kan eenvoudig worden gewaarborgd.
Vast nummer op ieder device
Het adresboek van Xelion is beschikbaar voor alle medewerkers (tenzij anders aangegeven) en op ieder device up-to-date. Dankzij de koppeling met CRM pakketten, zijn zelfs de veranderingen die in het CRM pakket worden doorgevoerd direct waar dan ook beschikbaar.
Vast nummer op ieder device
Of deze digitale werkplek nu daadwerkelijk voordelen met zich mee brengt? De VoIP centrale van Xelion bevat uitgebreide en overzichtelijke rapportages waarin dit kan worden geanalyseerd. Hiermee is ook direct zicht op waar mogelijk bijgestuurd kan worden wat betreft capaciteit.
STANDAARD EEN PASSENDE VOIP CENTRALE
VOOR IEDERE SITUATIE
De VoIP telefooncentrale van Xelion is standaard uitgerust met een enorm uitgebreid aanbod aan mogelijkheden. Binnen deze standaard mogelijkheden, zijn er een aantal uitermate geschikt voor specifieke bedrijfssituaties.
Customer contact centers
Xelion is perfect toepasbaar voor Customer Contact Centers. Zo kunnen agents flexibel inloggen vanaf iedere locaties, kunnen gesprekken opgenomen worden en leidinggevenden eenvoudig meeluisteren met gesprekken voor kwaliteitsverbeteringen. Overzichtelijke wallboards voor inkomend en uitgaand verkeer en uitgebreide rapportagemogelijkheden maken Xelion tot contactcentersoftware die zowel bij kleine inhouse callcenters als grote gespecialiseerde partijen breed omarmd wordt en een effectieve telefooncentrale waarborgt.
Zorg telefooncentrale
Seconde tijdwinst kan levens redden. Met die insteek heeft Xelion de VoIP centrale ontwikkeld. Door het centraal stellen van de communicatie tussen medewerkers onderling en de communicatie met cliënten, kan er direct en doeltreffend contact zijn op de gewenste momenten. Op één toestel worden de zorgalarmen en verdere vormen van communicatie bij elkaar gebracht. Zo heeft iedere zorgmedewerker alle zorgcommunicatie compleet georganiseerd.
Handige functies met de nieuwe integratie
Onze klanten
Benieuwd naar hoe klanten Xelion ervaren? Lees meer over waarom deze bedrijven hebben gekozen voor de flexibiliteit en de mogelijkheden van de VoIP telefooncentrale van Xelion.
API mogelijkheden
Application Programming Interface maakt het mogelijk om met andere softwarepakketten contact te maken met Xelion. Hierdoor is er uitstekende integratie mogelijk. Alle informatie wordt binnen de systemen uitgewisseld. Altijd alle informatie voorhanden die vereist is, en ook niet meer dan dat.