Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Xelion 7
Xelion 6 is de huidige zakelijke telefonieoplossing van Xelion met enorm veel functionaliteiten, te gebruiken met verschillende devices en uit te breiden met vele koppelingsmogelijkheden. Voor het najaar van 2018 is er een nieuwe versie aangekondigd, namelijk Xelion 7. Nog beter, nog uitgebreider. Maar wat is er dan precies anders? Wegens grote nieuwsgierigheid, geeft Xelion in deze blog alvast een korte preview van de belangrijkste veranderingen in Xelion 7.

Mobile-only

Mobile-only zal wellicht nog even op zich laten wachten, maar dat mobiel niet meer weg te denken is in de zakelijk communicatie is een feit. Alles verandert naar mobiel. Voorheen zaten medewerkers achter een bureau, met een bureautelefoon of softphone bij de hand. Maar dankzij trends als het nieuwe werken, verplaatst de communicatie steeds meer richting mobiel. Xelion 7 bevat een geheel nieuwe generatie apps voor iOS en Android. Deze apps bevatten uitgebreide functionaliteiten en zijn enorm stabiel. De mobiele telefoon verandert dus echt in een telefooncentrale. Met deze nieuwe generatie loopt Xelion voorop in de markt, die langzaam verschuift naar Mobile-only.

Eenvoudig beheer

In Xelion 7 is het beheer voor Xelion gebruikers sterk vereenvoudigd. Beheer klinkt vrij technisch, en als een systeem eenmaal is ingericht, lijkt dit iets waar je je helemaal niet mee bezig hoeft te houden. In feite is dit ook zo. Toch zal je ongemerkt regelmatig aanpassingen moeten doen aan de beheeromgeving. Te denken valt aan een nieuwe medewerker toevoegen of het instellen van een keuzemenu. Dankzij het sterk vereenvoudigde beheer van Xelion kan de organisatie dat eenvoudig zelf doen. Maar ook als je dit toch liever aan een Xelion expert overlaat, kan de Xelion partner dit erg snel instellen. Gemak dient de mens.

Uitgebreide rapportage en contact center functionaliteiten

Organisaties realiseren zich steeds meer hoe belangrijk het is om optimaal bereikbaar te zijn voor klanten. In Xelion 7 is een volledige set aan contact center functies beschikbaar om er voor te zorgen dat inkomend verkeer effectief kan worden afgehandeld. Zo zijn er tools beschikbaar als geavanceerde wachtrijen en verkeersrouting, en is het mogelijk gesprekken te bewaren of te archiveren in een CRM-systeem. In Xelion 7 zijn de reporting mogelijkheden verder uitgebreid en is het wallboard verder doorontwikkeld zodat een manager van de supportafdeling altijd real-time inzicht heeft in de serviceverlening van zijn organisatie.

Betere security en gegevensprotectie

Iedereen is zich inmiddels wel bewust dat de kwetsbaarheid voor hackers steeds meer toeneemt. Om de risico’s voor aanvallen verder terug te dringen, zijn in Xelion 7 vele extra maatregelen genomen, waaronder het versturen van gegevens via een veilige HTTPS verbinding. Een andere maatregel is de mogelijkheid om verkeersklassen in te stellen waarmee voorkomen wordt dat onbekenden buiten kantoortijden op kosten van het bedrijf torenhoge telefoonkosten naar exotische bestemmingen maken. En als laatste voorbeeld voldoet Xelion op alle punten aan de AVG regelgeving zoals het kunnen verwijderen of anonimiseren van persoonsgegevens.

Open

De wereld verandert in sneltreinvaart, waardoor het belangrijk is om te beschikken over de flexibiliteit om mee te veranderen. Met Xelion is men altijd al vrij geweest om zelf een provider, headsets en toestellen te kiezen. In Xelion 7 voegen we nog een extra dimensie toe. In de market place vind je tientallen extra applicaties die je helpen om net dat beetje extra uit je communicatiesysteem te halen. Denk aan integratie met jouw CRM of extra reporting tools. En vind je niet wat je zoekt? Dan beschikt Xelion over de API waarmee je in korte tijd zelf een eigen integratie of plug in kunt (laten) bouwen. Met de API krijg je maatwerk en de mogelijkheid jouw organisatie beter te laten presteren dan de concurrentie.

Future proof

De stabiele basis van Xelion 6 blijft bestaan. Xelion 7 biedt betrouwbaarheid door een stabiele generatie mobile apps en dankzij betere security en gegevensprotectie. Daarnaast levert het eenvoudige beheer gemak op en kan inkomend verkeer effectiever worden afgehandeld door de professionele contact center functionaliteiten. Als laatste kan Xelion 7 een maatwerk oplossing bieden voor iedere organisatie, dankzij de open API. Deze betrouwbaarheid, dit gemak en de openheid van het systeem levert een garantie om ook in de toekomst flexibel te zijn om in te spelen op nieuwe wensen en eisen van de klant. De details van Xelion 7 zullen in het najaar van 2018 bekend worden gemaakt.