VoIP Zakelijk
VoIP telefonie is de standaard geworden in zakelijke telefonie. Zakelijk VoIP betekent lagere kosten enerzijds en het ruime scala aan mogelijkheden anderzijds maken bellen over internet populair. Xelion heeft er altijd een sport van gemaakt om de beste te zijn in de zakelijke VoIP-klasse. Zo is Xelion altijd technisch vooruit met VoIP bellen zakelijk en is het optimaal flexibel in gebruik.
Een bedrijf dat kiest voor Xelion zit niet vast aan één operator of één ICT-dienstverlener. Dat geeft bedrijven de vrijheid om te kiezen voor de beste beltarieven zonder dat er een geheel nieuwe infrastructuur en telefoniecentrale geïmplementeerd moet worden. Dankzij de gratis app is de vast-mobiele integratie ‘state-of-the-art’. Zo wordt VoIP telefonie zakelijk vanuit de cloud dankzij Xelion een ervaring waar organisaties en gebruikers nooit meer zonder willen.
Dat gaat onze agents zeker 10 seconden per gesprek aan tijdswinst opleveren, omdat ze geen orderinformatie meer handmatig hoeven op te zoeken.
Altijd en overal bereikbaar. Mkb’ers kiezen voor VoIP bellen zakelijk van Xelion.
Multi device
Makkelijk bellen vanuit elke vaste telefoon, pc, laptop én smartphone.
Gebruiksgemak
Zeer eenvoudig instellen van belgroepen en doorschakelingen.
Adresboek
Compleet en up-to-date adresboek altijd binnen handbereik op pc, smartphone of tablet.
Recording
Makkelijk bellen vanuit elke vaste telefoon, pc, laptop én smartphone.
Direct bellen
Makkelijk bellen vanuit elke vaste telefoon, pc, laptop én smartphone.
Rapportage
Makkelijk rapporten genereren die bereikbaarheid en belgedrag laten zien.
Zakelijke VoIP telefonie en klantcontact geoptimaliseerd
Vraag een demo aan
De hosted telefonieoplossing van Xelion uit de cloud maakt klantcontact zoveel makkelijker en beter dan in de oude situatie met een vaste telefooncentrale. Dankzij de ontwikkeling van softwaretechnologie is het mogelijk om voor een vaste aantrekkelijke prijs per maand een zeer rijk pallet aan mogelijkheden te bieden. Daarom biedt Xelion VoIP zakelijk aan, voor betere prestaties en efficiëntere communicatie.
Alle functionaliteiten zoals doorverbinden, belgroepen, wachtrijen, meldteksten, wachtmuziek, huntgroepen, rapportages en nog veel meer zitten standaard in het pakket zonder extra te hoeven betalen. Bovendien is vrijwel alles eenvoudig door de eigen medewerkers in te richten en dagelijks aan te passen. Xelion maakt dat zakelijke telefonie en VoIP zakelijk bellen een veel rijkere ervaring wordt waarvan klanten en medewerkers elke dag het plezier en gebruikersgemak zullen ervaren.
Ken jij al alle voordelen van API’s?
Vraag nu onze whitepaper aan en leer meer!



De mobiele app van Xelion Uniek in z’n soort
De tijd waarin we alleen op kantoor werkten op een vaste pc en vast toestel is definitief voorbij. De mobiele of digitale werkplek staat nu centraal in de zakelijke markt. Xelion heeft de vast-mobiele integratie met de unieke smartphone-app tot een ware kunst verheven. Het vaste nummer en het gekoppelde adresboek is zo altijd en overal voor handen. Bovendien is er altijd een schat aan informatie beschikbaar op de app. Kortom: de bereikbaarheid van elk bedrijf dat Xelion en de Xelion-app gebruikt gaat direct met stappen vooruit!
Vast nummer altijd voor handen
Praktische app waardoor zakelijk en privé eenvoudig gescheiden worden.
Handige koppeling met adresboek
Nooit meer dubbel gegevens invoeren.
Data over bereikbaarheid direct inzichtelijk
Overzichtelijke rapportages die in een oogopslag de bereikbaarheid tonen.
Een hosted VoIP oplossing voor
VoIP zakelijke communicatie
Wachtmuziek
Presentielijst
Keuzemenu's
Een up-to-date adresboek
Klant contact centra
De specifieke wensen en eisen die een call center met zich mee brengt, waarborgt Xelion met speciale callcenter functionaliteiten, die standaard in de licentieprijs zijn inbegrepen. Ten eerste is het met VoIP zakelijk mogelijk om vanaf iedere mogelijke locatie in te loggen, om flexibel te kunnen werken en indien wenselijk agenten bij te schakelen. Daarnaast worden gesprekken opgenomen en kan er eenvoudig worden meegeluisterd om de kwaliteit te verbeteren.
Buiten de handige functionaliteiten, kan ook de kwaliteit worden gemonitord door middel van wallboards en rapportages. KPI’s kunnen zo gek niet bedacht worden, of ze kunnen worden samengevat in een overzichtelijk rapport.
Zorgtelefonie en Domotica
Naast klant contact centra, bevat Xelion ook speciale oplossingen die in de zorg cruciaal zijn. Vooral in de zorgsector kan communicatie het verschil maken. Open standaarden zorgen voor eenvoudige aansluiting van talloze zorgdomoticatoepassingen. Maar ook de standaardfunctionaliteiten als zorgalarmering en alles op één toestel maken VoIP telefonie zakelijk van Xelion onmisbaar in de zorg.
Xelion helpt de communicatie met cliënten en de communicatie tussen collega’s efficiënter te maken. Hierdoor gaat de kwaliteit omhoog, met als bijkomend voordeel dat er kosten bespaard worden. Naast de effectiviteit, redt het ook nog eens levens op cruciale momenten.
ZAKELIJK VOIP BELLEN VOOR MKB ONDERNEMINGEN

Klaar voor de toekomst? Investeer dan in VoIP zakelijke telefonie. Veel MKB bedrijven onderscheiden zich door snelheid, efficiency en klanttevredenheid. VoIP van Xelion biedt een oplossing voor al deze punten. Ten eerste ben je als onderneming altijd en overal bereikbaar doordat de verbinding via internet verloopt. Hierdoor beheer je gemakkelijk al je contacten en gesprekken op afstand waar en wanneer je wilt. Dit bespaart veel tijd in de planning. Daarnaast kun je jouw klanten en/of prospects altijd ten woord staan. Deze flexibiliteit is een must have voor iedere MKB onderneming. Online werken is al behoorlijk ingeburgerd. Onderweg controleer je op je telefoon nog even snel je e-mails en thuis kan je inloggen op het systeem van de zaak.
Een ander belangrijk voordeel voor MKB’ers zijn de uitgebreide functionaliteiten dat Xelion biedt. Belangrijke functies als voicemails, doorschakelen (ook naar mobiel), wachtmuziek, menu-opties en recordings zijn onmisbaar voor MKB-bedrijven.
Handige functies met de nieuwe integratie
API mogelijkheden
Application Programming Interface maakt het mogelijk om met andere softwarepakketten contact te maken met Xelion. Hierdoor is er uitstekende integratie mogelijk. Alle informatie wordt binnen de systemen uitgewisseld. Altijd alle informatie voorhanden die vereist is, en ook niet meer dan dat.
Onze klanten
Benieuwd naar hoe klanten Xelion ervaren? Lees meer over waarom deze bedrijven hebben gekozen voor de flexibiliteit en de mogelijkheden van de VoIP telefooncentrale van Xelion.