Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

VoIP telefonie is de standaard geworden in zakelijke telefonie. Zakelijke VoIP telefonie betekent lagere kosten en veel meer functies om thuis en op kantoor te kunnen werken. Denk hierbij aan dat je geen telefooncentrale meer nodig hebt op de zaak, maar de telefonie in de cloud beheert. Zakelijke telefonie wordt op deze manier heel flexibel en schaalbaar. Zowel uw vaste als mobiele telefoon kan over worden gezet naar VoIP. Je mobiele telefoon is dan onderdeel van uw telefooncentrale met alle bij behorende functies zoals intern doorschakelen van een mobiel in gesprek in de auto naar een vast toestel van een collega op de zaak.

De voordelen van VoIP telefonie

Wat is er zo handig aan VoIP telefonie en waarom is het belangrijk dat bedrijven dit hebben? Je bent niet de enige die zich afvraagt. Het klinkt wellicht namelijk wat technisch ‘VoIP telefonie’, maar eigenlijk is het erg simpel. Wanneer je overstapt naar VoIP telefonie ben je niet alleen goedkoper uit het heeft nog meer verrassende voordelen. Wij lichten je graag de 6 belangrijkste voordelen van VoIP toe:

  1. Altijd en overal bereikbaar: Een van de vele voordelen van VoIP is de bereikbaarheid. Of je nu achter je bureau zit, thuis aan het werk bent of onderweg, je bent altijd bereikbaar op je vaste nummer. Het extra voordeel dat je hebt met VoIP van Xelion is dat je belt over data (Wifi, 4G of 3G+) met je mobiele telefoon en zo geen extra kosten maakt voor het bellen met je vaste nummer. Daarnaast hoef je ook niet bang te zijn voor een storing op het netwerk. Valt internet uit? Dan ben je alsnog bereikbaar op je vaste nummer, want hij schakelt automatisch de telefoontjes door naar je mobiel.
  2. Alles op een 1 toestel: Alle communicatieoplossingen vind je op één toestel. Veel mensen bellen zakelijk met hun vaste toestel op kantoor en gebruiken hun app beperkt. Met de Xelion-app is het onder anderen mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen. Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP Telefonie van Xelion.
  3. Bellen via de app: Xelion was een van de eerste telefonie-oplossingen waarbij medewerkers konden bellen via een app, Deze app werd in 2019 in een geheel nieuwe release opnieuw gelanceerd. Het grote voordeel van zo’n app is dat alle functionaliteiten van de telefooncentrale onder 1 knop zitten.
  4. Eenvoudig in het gebruik: Eenvoudig in te stellen telefoniewachtrijen en meldteksten om cliënten op elk moment van de dag direct met de juiste persoon te verbinden.
  5. Scheiding privé en zakelijk: Door een aantal intelligente functies is scheiding tussen privé en zakelijk voor gebruikers eenvoudig te realiseren.
  6. Voordelig bellen over data: Feitelijk is het bellen met een appje van Xelion een Over The Top (OTT) waarmee het telefoongesprek net als bij bellen via VoIP over internet gaat. Het grote voordeel is dat deze gesprekken ook over data worden afgehandeld.

VoIP telefonie toepassen binnen jouw bedrijf

Zoals hierboven in de voordelen al was beschreven – is de mobiele app van Xelion is eenvoudig in het gebruik en is het hierbij ook makkelijk om dit te installeren. De Xelion-app is beschikbaar voor Android en iOS, zo ben je op je smartphone bereikbaar met je zakelijke nummer. Klanten zien op deze manier gewoon je zakelijke nummer. Omdat je telefonie en internet combineert profiteren je medewerkers van een prettige werkomgeving om zijn of haar werk te doen. Ook zijn jouw medewerkers bereikbaar via het reguliere bedrijfsnummer en houd je alle telefonie activiteiten binnen jouw bedrijf inzichtelijk en controleerbaar.

Ben je benieuwd wat er allemaal mogelijk is voor jouw bedrijf? Wij laten je graag de mogelijkheden zien. Hierbij kan je via onze accountmanagers aan een partner vanuit ons worden gekoppeld, die je van A tot Z meeneemt om jouw persoonlijke telefooncentrale in te stellen. Om advies te krijgen van onze accountmanagers en om te weten hoe jij het beste VoIP telefonie kan toepassen binnen jouw bedrijf bel je ons via: 015 251 1411 of vul het contactformulier in.

Zakelijke VoIP telefonie thuis