Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Flexibele werkplek

Mobile first

We kunnen geen dag, geen moment meer zonder smartphone. Natuurlijk hebben we ook vaak een haat-liefde verhouding met de smartphone, maar zowel privé als zakelijk is deze mobiele alleskunner het middelpunt van alle communicatie.

Xelion was een van de eerste telefonie-oplossingen waarbij medewerkers konden bellen via een app. Zo kan er makkelijk tussen collega’s onderling gechat worden en is doorverbinden of het opzetten van een conferencecall een koud kunstje geworden.

Xelion: één systeem

Xelion is hét product waarmee alle aspecten van intra- en extramurale zorgcommunicatie (zoals thuiszorgoproep, nachtzorg, patiënt-alarmering of camerabewaking) via één centraal systeem wordt afgehandeld. Spraak, alarmering en beeld geïntegreerd in één systeem!

Eenvoudig

Eenvoudig in te stellen telefoniewachtrijen en meldteksten om cliënten op elk moment van de dag direct met de juiste persoon te verbinden.

VAST-MOBIELE INTEGRATIE

Handige integratie van smartphone met zorg app of met DECT, pagers en vaste toestellen waardoor zorgverleners slechts één toestel gebruiken.

SCHEIDING PRIVÉ EN ZAKELIJK

Door een aantal intelligente functies is scheiding tussen privé en zakelijk voor ambulante zorgverleners eenvoudig te realiseren.

Rainier Kwakkenbos, CEO Kirema
Operational excellence

”De Xelion Rest API is goed gedocumenteerd en maakt het voor ons eenvoudig om gegevens uit het telefonie systeem te integreren met bijvoorbeeld order-managment of ticketing. Dit levert simpelweg tijdwinst op omdat we klanten sneller kunnen helpen en direct de juiste informatie bij de hand hebben.”

ALLES OP MOBIEL: XELION MAAKT HET MAKKELIJK

Het grote voordeel van het bellen vanuit een appje op de smartphone is dat mensen op deze manier ook makkelijk op eigen devices kunnen worden toegevoegd aan de organisatie. Zo kunnen ze thuis de telefoon aannemen zonder dat de klant of andere relatie door heeft niet in het pand uit te komen. Feitelijk is telefonie nu definitief los komen te staan van fysieke locaties en gebracht naar waar het hoort te zijn: bij de mensen, de medewerkers die vanuit elke locaties kunnen participeren in het klantcontact.

Daarbij wordt bij het gebruik van Xelion App de bereikbaarheid geoptimaliseerd en geïntegreerd met werkroosters, agenda en vaardighedenprofielen. Met een CRM integratie kunnen daarbij ook direct de juiste klantgegevens worden betrokken in het proces. Daarmee heeft telefonie VoIP-software de stap gezet naar Communicatiesoftware die centraal komt te staan in elke moderne organisatie.

Xelion

Zij gingen je voor

Lees de klantverhalen

THUIS. KANTOOR. ONDERWEG.

Ondernemers die mee veranderen schakelen nu over naar hun mobiel als hét zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de app-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion-app is het onder andere meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen.

Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP telefonie van Xelion. We werken met ICT partners bij jou in de buurt die voor een advies of demo graag contact met je opnemen!

Q

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion