Logo Xelion wit

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion

Slim, efficient en innovatief

zorgoplossing xelion 

De zorgmarkt verandert in sneltreinvaart. Dat stelt nieuwe eisen aan zorgverlenende organisaties. Nieuwkomers in de zorg hebben inmiddels bewezen wat voor een grote bijdrage slimme IT- en communicatietechnologie biedt in het behalen van concurrentievoordeel.

Xelion helpt steeds meer zorgorganisaties om communicatie met cliënten beter en efficiënter te maken. Zo gaat de kwaliteit omhoog terwijl er ook nog kosten bespaard worden. Dat geldt zowel voor eerstelijnszorg, thuiszorg als intramurale zorg. Xelion zorgt voor betere communicatie in de zorg!

Maak het verschil! Samen werken aan zorg en gezondheid

14 t/m 16 juni 2022

De digitale transformatie naar duurzame en toekomstbestendige zorg en een gezonde samenleving is omvangrijk.

Hoe kunnen we met elkaar samen werken en de transformatie borgen? Laat je inspireren tijdens vakbeurs Zorg &ICT die op 14, 15 en 16 juni 2022 als onderdeel van Dutch Health Week plaatsvindt in Jaarbeurs, Utrecht.

14 t/m 16 juni 2022 

De digitale transformatie naar duurzame en toekomstbestendige zorg en een gezonde samenleving is omvangrijk.

Hoe kunnen we met elkaar samen werken en de transformatie borgen? Laat je inspireren tijdens vakbeurs Zorg &ICT die op 14, 15 en 16 juni 2022 als onderdeel van Dutch Health Week plaatsvindt in Jaarbeurs, Utrecht.

Xelion en Cinnovate ontwikkelen telefonie-zorgoplossing

 

Xelion en Cinnovate hebben samen een geïntegreerde telefonie-zorgoplossing ontwikkeld die mensen met een beperking zo veel mogelijk zelfstandigheid biedt. Dankzij het communicatieplatform van Xelion heeft de zorgoplossing van Cinnovate optimale bereikbaarheid. “Onze diensten sluiten perfect op elkaar aan”, aldus directeur Sietse Dugour van Cinnovate.

Cinnovate ontwikkelt al meer dan 30 jaar producten die voldoen aan de waarden die passen bij een familiebedrijf. Dit betekent dat mensen voor elkaar zorgen en er op belangrijke momenten voor elkaar zijn. Tegen die achtergrond is het bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen van technologieën die mensen met een beperking zo veel mogelijk zelfstandigheid bieden in hun eigen woning.

De diensten van Cinnovate worden volgens commercieel directeur Sietse Dugour altijd ontwikkeld vanuit het perspectief van de cliënt en met de vraag hoe zij zo zelfstandig mogelijk kunnen wonen. “Denk hierbij aan zelf de verlichting of rolgordijnen kunnen bedienen”, zegt Dugour. 

Samenwerking met Xelion

Cinnovate gebruikt het platform van Xelion al jaren succesvol als telefooncentrale. In de huidige samenwerking kan Cinnovate meer diensten ontwikkelen op het Xelion-platform. “Met name de openheid van Xelion maakt het mogelijk de diensten voor klanten te integreren”, zegt Dugour. “Op onze smartphones draait nu de Assist App, ons oproepsysteem voor medewerkers. Dankzij de koppeling met Xelion kunnen we nu in de Assist App ook telefoniefuncties geïntegreerd aanbieden.”

Vervolgstappen

Verdere uitbreiding van de functionaliteit staat inmiddels op de agenda als vervolgstap in de samenwerking tussen Xelion en Cinnovate. Deze integratie wordt stap voor stap verder ontwikkeld. “Een adressenboek, doorschakelen en chat zijn drie functies die erg belangrijk zijn voor het zorgpersoneel”, vervolgt Dugour. “We hebben een eigen chatplatform, maar we zouden het mooier vinden als dit ook in Xelion kan worden verwerkt voor het kantoorpersoneel bij de zorginstellingen. Inloggen moet automatisch worden overgezet zodat gebruikersnaam en wachtwoord synchroniseren met het Xelion-platform. Op deze manier kan het zorgpersoneel ook toestelonafhankelijk werken. Als we dit voor elkaar hebben, zijn we echt uniek in de markt.”

 

Micha cohen,  DIRECTEUR xelion

“Cinnovate heeft veel klanten in de zorgsector en biedt een dienstenpakket aan zorgoplossingen. In die samenwerking zijn wij graag een vaste partner. Een complete geïntegreerde zorgoplossing biedt zowel Cinnovate als Xelion namelijk een echt unieke toegevoegde waarde. En als onze verdienmodellen in stand blijven, is het echt een win-win situatie.”

 

Technologie in de zorg: Xelion maakt het makkelijk

Domotica en zorgtechnologie zijn begrippen waarmee veel partijen over elkaar heen vallen met moeilijke termen. Xelion is erin geslaagd het juist heel simpel te maken door communicatie tussen medewerkers onderling en die met cliënten centraal te stellen. Dat maakt dat er een efficiënte bedrijfsvoering ontstaat waarin mensen direct en gericht met elkaar contact hebben op de gewenste momenten.

Xelion maakt daarbij in één klap andere communicatiesystemen overbodig, juist ook omdat de mobiele app elke smartphone onderdeel maakt van de zorgcoördinatie. Zorgalarmeringen worden eenvoudig gematcht met digitale roosters. Dat is niet alleen zeer effectief, maar redt ook daadwerkelijk levens op cruciale momenten.

Xelion

Zij gingen je voor

Lees de klantverhalen

THUIS. KANTOOR. ONDERWEG.

Ondernemers die mee veranderen schakelen nu over naar hun mobiel als hét zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de app-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion-app is het onder andere meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen.

Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP telefonie van Xelion. We werken met ICT partners bij jou in de buurt die voor een advies of demo graag contact met je opnemen!

Q

Demo aanvragen

Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Xelion